Home/technology/Final Fantasy 7 Rebirth przetestowano na PS5 Pro. Wyglada to obiecujaco

technology

Final Fantasy 7 Rebirth przetestowano na PS5 Pro. Wyglada to obiecujaco

Digital Foundry miao okazje przetestowac Final Fantasy 7 Rebirth na konsoli PS5 Pro. Wnioski sa pozytywne obietnice Sony moga miec pokrycie w rzeczywistosci. Nie obyo sie jednak bez problemow.Informacja Final Fantasy 7 Rebirth przetestowano na PS5 Pro. Wyglada to obiecujaco zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 19 wrzesnia 2024.

September 19, 2024 | technology

Wiadomość sprzęt i soft 19 września 2024, 13:24 autor: Zbigniew Woźnicki Final Fantasy 7 Rebirth przetestowano na PS5 Pro. Wygląda to obiecująco Digital Foundry miało okazję przetestować Final Fantasy 7 Rebirth na konsoli PS5 Pro. Wnioski są pozytywne – obietnice Sony mogą mieć pokrycie w rzeczywistości. Nie obyło się jednak bez problemów. Źródło fot. Final Fantasy 7 Rebirth; Square Enix Creative Business Unit I; Square Enix; 2024 i Gdy Sony zapowiedziało PlayStation 5 Pro , Mark Cerny powiedział, że celem Sony jest zlikwidowanie kompromisów trybów jakości i wydajności, z czego ten drugi na premierę sprawiał problemy . Na PS5 Pro mamy otrzymać możliwość grania w 60 klatkach na sekundę w skalowanej rozdzielczości 4K. Digital Foundry sprawdziło, czy jest to możliwe na przykładzie Final Fantasy 7 Rebirth . Okazuje się, że nowa konsola faktycznie ma szansę spełnić pokładane w niej nadzieje. Final Fantasy 7 Rebirth na PS5 Pro radzi sobie lepiej niż na podstawowej konsoli Digital Foundry rozegrało początek drugiego rozdziału w Final Fantasy 7 Rebirth , gdy po raz pierwszy wychodzimy na otwartą przestrzeń. Od razu uwagę zwracają wyraźniejsze tekstury. W porównaniu do trybu wydajności obraz wygląda znacznie lepiej i nie występują na nim artefakty, które mogły pojawiać się między innymi w trakcie cutscenek. Miejscami gra na PS5 Pro prezentuje się lepiej nawet względem trybu jakości na podstawowym PS5, co pokazuje możliwości technologii PSSR , która będzie dostępna wyłącznie w wersji Pro konsoli. Upscaling przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji ma jednak swoje wady. Zwłaszcza porównując rozgrywkę do trybu jakości PS5, widać, że obraz nie zawsze jest stabilny i AI nie renderuje wszystkiego dokładnie, m.in. na przykładzie włosów Tify i kamizelki Barreta . Oświetlenie również pozostawia wiele do życzenia, ponieważ nie zmieniło się względem oryginalnej wersji z PlayStation 5 . Nie wiadomo, czy Square Enix wprowadzi poprawki, ale aktualnie gra na tym traci. Dodatkowo widać miejscami te same tekstury w niskiej rozdzielczości, które wyświetlają się w trybie wydajności. Nie zmieniono również generowanych na bieżąco roślin, które pojawiają się znikąd nawet na PS5 Pro. Natomiast konsola radzi sobie bardzo dobrze pod kątem wydajności . W trakcie grania w Final Fantasy 7 Rebirth na podstawowym PS5 pojawiają się regularne spadki w klatkarzu zarówno w trybie wydajności, jak i jakości. Rozgrywka na PS5 Pro jest praktycznie pozbawiona tego problemu i jeśli wydajność spada, to zdarza się to bardzo rzadko i w mniejszym stopniu . Zdaniem Digital Foundry zmiany w Final Fantasy 7 Rebirth pomiędzy dwiema konsolami są imponujące , biorąc pod uwagę jak mało czasu mieli deweloperzy na przygotowanie gry pod nowe urządzenie. Może to być również wstęp do tego, co nas czeka, gdy twórcy gier będą już mogli w pełni wykorzystać potencjał PS5 Pro.

SOURCE : gry-online
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS