Blogs
Home/technology/Blizzard posucha graczy i zapowiedzia zmiany na rocznicowych serwerach WoW Classic

technology

Blizzard posucha graczy i zapowiedzia zmiany na rocznicowych serwerach WoW Classic

Gracze World of Warcraft Classic przekonali Blizzarda i tworcy wprowadza wazne zmiany na rocznicowych serwerach gry.Informacja Blizzard posucha graczy i zapowiedzia zmiany na rocznicowych serwerach WoW Classic zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 19 listopada 2024.

November 19, 2024 | technology

Wiadomość gry 19 listopada 2024, 13:25 autor: Jakub Błażewicz Blizzard posłuchał graczy i zapowiedział zmiany na rocznicowych serwerach WoW: Classic Gracze World of Warcraft: Classic przekonali Blizzarda i twórcy wprowadzą ważne zmiany na rocznicowych serwerach gry. Źródło fot. Blizzard Entertainment / Microsoft. i Po uwagach graczy Blizzard postanowił wprowadzić zmiany w rocznicowym World of Warcraft: Classic . Tzw. Classic Fresh (albo Classic 20th Anniversary Edition Realms ), który zadebiutuje w najbliższy czwartek, pozwoli rozpocząć zabawę na zupełnie nowych serwerach (w tym w trybie Hardcore z permanentną śmiercią), odpowiadającym wersji 1.12 oryginalnego WoW-a . Jednakże po wstępnym ogłoszeniu Blizzard, w kontekście opinii graczy, zdecydował się zaimplementować trzy zmiany . Dwie z nich będą dostępne od razu na premierę „rocznicowych” serwerów: usunięcie ograniczenia wzmocnień i osłabień oraz natychmiastowy dostęp do wiadomości między postaciami na koncie gracza . Nieco później twórcy wprowadzą bodajże najważniejszą modyfikację: podwójne specjalizacje klas, czyli tzw. Dual Spec (Dual Talent Specialization). To pozwoli na korzystanie z dwóch drzewek talentów, pomiędzy którymi będzie można się przełączać. Gracze ciepło przyjęli ogłoszenie Blizzarda, choć nie wszyscy zgadzają się ze zniesieniem limitu buffów i debuffów czy nawet Dual Spec . Spore zainteresowanie wzbudziła też zapowiedź eksperymentalnej funkcji w trybie PvP w WoW: Classic , który ma zapewnić lepszy balans sił między Hordą i Przymierzem dla każdej „warstwy strefy” (tj. by w każdej było mniej więcej po 50 graczy obu stronnictw). Ma to działać na podobnej zasadzie, co tryb Warmode w podstawowym World of Warcraft: The War Within , choć pozostaje pytanie, jak sprawdzi się to w praktyce.

SOURCE : gry-online
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS