technology
Blizzard nie chce zaczynac z WoW-em od nowa. Rezyser gry komentuje problematyczny schemat z eventami
Rezyser World of Warcraft tumaczy czemu nie widzi sensu w zaczynaniu od nowa z gra oraz dlaczego Blizzard ma tendencje do zachowawczego podejscia w kwestii eventow czytaj narzucania grindu.Informacja Blizzard nie chce zaczynac z WoW-em od nowa. Rezyser gry komentuje problematyczny schemat z eventami zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 18 listopada 2024.
Wiadomość gry 18 listopada 2024, 10:56 autor: Jakub Błażewicz Blizzard nie chce zaczynać z WoW-em od nowa. Reżyser gry komentuje problematyczny „schemat” z eventami Reżyser World of Warcraft tłumaczy, czemu nie widzi sensu w zaczynaniu od nowa z grą, oraz dlaczego Blizzard ma tendencję do „zachowawczego” podejścia w kwestii eventów (czytaj: narzucania grindu). Spis treści: Statek WoW-a do przebudowy Zbyt konserwatywny Blizzard nie chce przesadzać z hojnością World of Warcraft nie czeka drastyczna przebudowa lub sequel, przynajmniej nie w najbliższym czasie. Takiego zdania jest Ion Hazzikostas, reżyser WoW-a , o czym mówił w wywiadzie dla serwisu Games Radar. Twórca przyznaje, że Blizzard być może będzie zastanawiać się nad tym, czy „zacząć wszystko od nowa”. Niemniej według Hazzikostasa to kwestia odległej przyszłości, bo na razie twórcy World of Warcraft mają „ogromną, pełną życia i rosnącą społeczność graczy” do zadowolenia. Statek WoW-a do przebudowy Reżyser wskazał, iż WoW to niejako growy odpowiednik statku Tezeusza (w nawiązaniu do znanego greckiego paradoksu). Przez 20 lat niemal każdy element tego MMORPG był stopniowo „odtwarzany i przebudowywany”, by zmodernizować tę wiekową produkcję. Zdaniem Hazzikostasa priorytetem dla twórców jest „służenie” milionom graczy WoW-a , by mieli jeszcze więcej przygód w tętniącym życiem świecie Azeroth, a jednocześnie otrzymywali ulepszenia pod współczesnych odbiorców . Świadectwem tego, jak bardzo zmieniła się gra od 2004 roku, jest istnienie WoW Classic . Nieustannie burzymy jakiś stary, fundamentalny system i zastępujemy go czymś, co będzie skalować się do obsługi naszej nowej architektury serwerów, potoków graficznych oraz aspektów interakcji w trybie wieloosobowym, których oryginalna gra nie mogła sobie wyobrazić. Kiedy mamy ten tętniący życiem świat pełen milionów graczy, naszym priorytetem jest służenie im najlepiej, jak potrafimy – ciągłe rozszerzanie tych podróży, światów, które budujemy, a na każdym kroku wprowadzanie ulepszeń, które naszym zdaniem najlepiej pasują do współczesnych odbiorców. Zbyt konserwatywny Blizzard nie chce przesadzać z hojnością Oczywiście nie znaczy to, że pod każdym względem obecny World of Warcraft jest lepszy od oryginału (nawet pomijając czysto subiektywne kwestie). Reżyser WoW-a odniósł się do narzekań graczy na grind towarzyszący eventom w grze i przyznał, że Blizzard „nie rozumiał” problemu do czasu, aż gracze zwrócili na to uwagę . Hazzikostas zaprzeczył przy tym, że jest to celowy zabieg, tj. że Blizzard za każdym razem celowo wymaga przesadnego grindu w celu zdobycia nagród i zawczasu planuje przyspieszenie progresji. Tak, przyznaje, że po czterech różnych eventach może to wydawać się „schematem”. Niemniej, jak zwraca uwagę, Blizzard po prostu woli postawić na bardziej „zachowawcze” postępy w zdobywaniu nagród i zwyczajnie ma problem z uzyskaniem złotego środka . Jeśli bowiem zespół będzie „zbyt hojny”, to nie będzie mógł tego cofnąć (nie bez gwałtownej reakcji graczy). Natomiast deweloper zawsze może szybko zwiększyć tempo progresji, jeśli okaże się, że w pierwotnych założeniach byli zbyt skąpi. Zawsze możemy wzmocnić nagrody. Za to nie będziemy mogli ich osłabić, prawda? Jeśli [ścieżka nagród – przyp. red.] pójdzie zbyt szybko i będzie zbyt hojna, nigdy tego nie cofniemy.
PREV NEWSBot wykaza sie przerazajaca szczeroscia. Zrowna sownie z ziemia uzytkownika i kaza mu umrzec
NEXT NEWSZack Snyder wyrezyseruje dla Netflixa film akcji - i to bez mieczy swietlnych sci-fi i zombie. Nadchodzi nowy thriller o policji w Los Angeles
Wazny kabel na dnie Batyku uszkodzony. Niewykluczony sabotaz
Wazny kabel na dnie Batyku uszkodzony. Niewykluczony sabotaz
By Bogdan StechWyglada jak Mac mini kosztuje grosze. Biedronka rzucia kuszaca promocje
Wyglada jak Mac mini kosztuje grosze. Biedronka rzucia kuszaca promocje
By Albert ŻurekBack 4 Blood 2 potwierdzone Nowe informacje wskazuja na kolejny projekt Turtle Rock Studios
Back 4 Blood 2 faktycznie moze byc nowym projektem studia Turtle Rock Studios po szybkim zakonczeniu rozwoju pierwszej odsony serii.Informacja Back 4 Blood 2 potwierdzone Nowe informacje wskazuja na kolejny projekt Turtle Rock Studios zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 18 listopada 2024.
Starbreeze zmniejsza inwestycje w PayDay 3. Tworcy sa pewni ze nie wpynie to negatywnie na gre
Studio Starbreeze ogosio ze zamierza zmniejszyc inwestycje w dalszy rozwoj PayDay 3. Poskutkuje to m.in. mniejszym zespoem deweloperskim.Informacja Starbreeze zmniejsza inwestycje w PayDay 3. Tworcy sa pewni ze nie wpynie to negatywnie na gre zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 18 listopada 2024.
Deadpool i Wolverine mog wygladac inaczej. Marvel ujawnia alternatywny pomys na trojke i zmienione niemal w ostatniej chwili zakonczenie
Deadpool i Wolverine przypad do gustu fanom Marvela ale odrzucony pomys na trzeci film o Pyskatym Najemniku znacznie rozni sie od tego co zobaczylismy w kinach.Informacja Deadpool i Wolverine mog wygladac inaczej. Marvel ujawnia alternatywny pomys na trojke i zmienione niemal w ostatniej chwili zakonczenie zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 18 listopada 2024.
Revolut i BLIK acza siy. Dugo wyczekiwana nowosc juz jest
Revolut poinformowa o wprowadzeniu dugo wyczekiwanej nowosci. To wsparcie dla patnosci z uzyciem BLIK-a o ktore klienci popularnej aplikacji prosili od lat. W ten sposob uzytkownicy platformy Revolut moga korzystac z systemu ktory w Polsce doskonale znamy z bankowosci mobilnej innych operatorow.