Home/technology/AMD przegrao z Nvidia walke o Switcha 2 bo nie byo w stanie spenic wymagan Nintendo

technology

AMD przegrao z Nvidia walke o Switcha 2 bo nie byo w stanie spenic wymagan Nintendo

AMD probowao wygrac z Nvidia wyscig o produkcje podzespoow do Switcha 2. Producent nie by jednak w stanie spenic wymagan Nintendo.Informacja AMD przegrao z Nvidia walke o Switcha 2 bo nie byo w stanie spenic wymagan Nintendo zostaa opublikowana przez GRYOnline.pl 20 wrzesnia 2024.

September 20, 2024 | technology

Wiadomość sprzęt i soft 20 września 2024, 12:05 autor: Zbigniew Woźnicki AMD przegrało z Nvidią walkę o Switcha 2, bo nie było w stanie spełnić wymagań Nintendo AMD próbowało wygrać z Nvidią wyścig o produkcję podzespołów do Switcha 2. Producent nie był jednak w stanie spełnić wymagań Nintendo. Źródło fot. Alexandr Sadkov; Unsplash.com; 2021 i Ostatnie doniesienia zdradzające wygląd i specyfikację Switcha 2 wydają się potwierdzać, że w środku znajdziemy podzespoły Nvidii. Okazuje się, że współpraca z Nintendo nie była oczywista, ponieważ swoją ofertę złożyło także AMD. „Czerwoni” nie potrafili jednak spełnić surowych wymagań producenta Switcha, który chciał, żeby w trybie przenośnym konsola korzystała z 5 W mocy. AMD nie sprostało oczekiwaniom Nintendo Doniesienia o starciu pomiędzy AMD a Nvidią o Switcha 2 przedstawił youtuber Moore's Law Is Dead. Zdradził, że informacje otrzymał bezpośrednio od kogoś z Nvidii. AMD miało być bardzo zdeterminowane, żeby wygrać przetarg na Switcha 2, co jednak się nie udało, ponieważ Nintendo miało konkretną wizję swojej nowej konsoli . Wszystko rozbiło się o kwestie dotyczące zużycia mocy. Jeszcze w lipcu Moore’s Law Is Dead donosił, że w trybie przenośnym Switch 2 ma zużywać wyłącznie 5 W mocy . Teraz okazuje się, że był to jeden z kluczowych wymogów Nintendo i AMD nie było w stanie go spełnić. Próbowano namówić włodarzy Nintendo na przynajmniej 8 W (a nawet do 15 W) dla Switcha 2 w trybie przenośnym, co się nie udało. Nintendo zależało na tym, żeby stworzyć konsolę, w przypadku której granie będzie przypominało doświadczenie ze Steam Decka, przy jednocześnie lżejszej konstrukcji, co sprawiałoby wrażenie obcowania z produktem premium . Optymalne rozwiązanie zaprezentowała Nvidia, co zaowocowało współpracą i jest pozytywną informacją dla graczy. Dzięki temu Switch 2 może mieć dostęp technologii upscalingu DLSS, co powinno poprawić wizualne doświadczenia z grania na konsoli Nintendo na dużym ekranie. Różnica powinna być odczuwalna w przypadku gier z pierwszego Switcha, ponieważ nowa konsola ma obsługiwać kompatybilność wsteczną , co jeszcze jednak nie zostało potwierdzone. Oczywiście to wymagałoby aktualizacji dla gier, o co Nintendo może się pokusić.

SOURCE : gry-online
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS