Blogs
Home/sports/PKOl ma nowego sponsora. Radosaw Piesiewicz obiecuje ze to dopiero poczatek

sports

KRAM wspiera Polski Komitet Olimpijski na przysze wydarzenia

Sprawdzona polska firma KRAM znana z produkcji opakowan i maszyn zdecydowaa sie wesprzec PKOl na przysze dwa lata. Prezes Zbigniew Przybysz oraz dyrektor ds. marketingu ogosili to na konferencji prasowej zdradzajac ze ambasadorami firmy beda sportowcy jak bronzowa medalistka Aleksandra Jarecka. Nowe kontrakty i partnerzy zastepuja eks-sponsorow wnoszac swieze wsparcie i mozliwosci budzetowe dla PKOl na kolejne wydarzenia.

By Kamil Kołsut | January 07, 2025 | sports

KRAM to polskie przedsiębiorstwo specjalizujące się w produkcji opakowań, folii, maszyn oraz urządzeń i linii technologicznych, które zobowiązało się przekazywać swoje wsparcie dla Polskiego Komitetu Olimpijskiego (PKOl) przez następne dwa lata. Wypowiadając się na konferencji prasowej, prezes Zbigniew Przybysz podkreślił, że KRAM jest firmą rodzinnego pochodzenia. We współpracy z firmą zaangązowani są także dyrektor ds. marketingu oraz wiceprezes. Decyzja o wsparciu PKOl ma szczególne znaczenie z uwagi na planowane dwa Olimpijskie Festiwale Młodzieży Europy, zarowno zimowy, jak i letni, które będą miały miejsce w nadchodzącym roku. KRAM nie tylko przyczyni się do budżetu PKOl, ale także zaoferuje pomoc sportowcom, wybierając na ambasadorow firmy takie osobowości jak Aleksandra Jarecka, bronzowa medalistka igrzysk w Paryżu, oraz Przemysław Korsak, młody kajakarz. Kolejnym istotnym aspektem zmian w polskim sportowym sponsorowaniu jest odchodzenie jednych podmiotów na rzecz nowych. Wprowadzenie KRAM jako sponsora to konsekwencja exodusu firm należących do skarbu państwa, m.in. Orlenu. Po wygaśnięciu umowy z Orlenem, KRAM jest drugim prywatnym sponsorem, który podpisuje kontrakt z PKOl. Poza wymienionymi dwiema firmami, komitet otrzymał wsparcie m.in. od „Wesołej Pani”, adidas, Profbud oraz Grupy Plus. Ponadto PKOl korzysta z partnerstwa z siedmioma innymi podmiotami, w tym z niedawno zniknąłej BIZUU. Warto zauważyć, że obecni sponsorzy, w tym KRAM i wspominane „Wesoła Pani”, są zainteresowani nie tylko budżetem PKOl, ale również inwestycjami w polskich sportowców. Mimo braku uczestnictwa polskich związków sportowych w nowych kontraktach, Radosław Piesiewicz, prezes PKOl, stanowczo twierdzi, że budżet komitetu na ten rok jest większy niż w poprzednich latach. Piesiewicz zdradza także, że PKOl planuje przeprowadzić pięć konferencji w najbliższym czasie, w trakcie których będzie ogłaszane nowe partnerstwo z firmami wspierającymi komitet. Prawdopodobnie tylko jedna firma podejmie współpracę z zarowno PKOl, jak i innym związkiem sportowym. Dotychczasowi sponsorzy, którzy rozstąpili się z PKOl, zostali już usunięci z tabliczek sponsorowanych firm w Centrum Olimpijskim. „Wesoła Pani” oraz KRAM nadal mają swoje zaszczytne miejsce, które obecnie czeka na nowych sponsorów.

SOURCE : rp
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS