Home/entertainment/Batalia z linia lotnicza wciaz trwa. Monika Richardson czy my mamy w ogole jakies prawa

entertainment

Monika Richardson walczy o odszkodowanie za zniszczony bagaz podrozny

Monika Richardson podzielia sie z internautami swoimi doswiadczeniami z podrozy lotniczej gdzie linie Wizz Air uszkodziy jej bagaz z nowymi butami narciarskimi.

October 05, 2024 | entertainment

Monika Richardson, znana z ekranów telewizorów, zainicjowała konflikt z jednym z przewoźników lotniczych po wakacjach w Hiszpanii, kiedy to musiała zmierzyć się z uszkodzonym bagażem – nowe buty narciarskie stały się ofiarą podczas lotu z Barcelony liniami Wizz Air. Całkowicie niezadowolona z długotrwałego procesu reklamacji, postanowiła publicznie wyartykułować swoje rozczarowanie. Monika Richardson postanowiła nie odpuszczać i dalej domagać się odpowiedniego odszkodowania. Kontynuując swoje działania na Instagramie, teraz zdecydowała się na dodanie nagrania na YouTube, gdzie opowiedziała o swoich próbach nawiązania kontaktu z liniami lotniczymi. Batalia o należną rekompensatę z linii Wizz Air, dotycząca zniszczonego bagażu, w tym nowiutkich butów narciarskich, trwa już od prawie roku i nie wydaje się, by Miała otrzymać należną rekompensatę. Wczoraj podzieliła kilka treści na swoich platformach społecznościowych związanych z tą kwestią. Mimo braku reakcji ze strony Wizz Air, Richardson doczekała się wielu odpowiedzi od internautów. Wygląda na to, że nie jest pierwszą osobą, której naruszono prawa ze strony linii Wizz Air. Postanowiona zaprosić przedstawicieli linii lotniczych do swojego studia dla bliższego zbadania tej sprawy. Wspomniała o braku przyznanych praw. Dodała, że The Richardson Talk podejmie się rozważenia tej sprawy z przedstawicielem linii lotniczych Wizz Air. Mają zamiar porozmawiać o możliwościach dla pasażerów, których nie wpuszczono na pokład, poszkodowanym bagażu, opóźnionym przelotem oraz o prawach podróżnych w takich sytuacjach, kiedy klienci nie są traktowani w sposób, jaki by oczekiwali. W końcowym przemówieniu zapytała, czy zarówno pasażerowie, jak i linia Wizz Air rozumią pojęcie obsługi klienta. Dziękujęmy za przeczytanie naszego artykułu do końca.

SOURCE : plejada
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS