Blogs
Home/business/Zabka sie nie zatrzymuje. Siec zdradzia plany ekspansji

business

Zabka sie nie zatrzymuje. Siec zdradzia plany ekspansji

- Zabka nie konkuruje cena - oznajmi dyrektor ds. operacyjnych Zabka Polska podczas Forum Rynku Spozywczego i Handlu. Zamiast tego siec stawia na "bliskosc wygode i wyjatkowe doswiadczenia zakupowe". Kluczowym elementem strategii Zabki jest otwieranie kolejnych sklepow - kazdego roku przybywac ma okoo 1000 nowych placowek. Juz niebawem swoje drzwi otworzy 11-tysieczna Zabka.

November 09, 2024 | business

- Taka strategia stawia nas w nieco innej sytuacji, ponieważ koncentrujemy się na - poinformował Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych Żabka Polska, podczas Forum Rynku Spożywczego i Handlu odbywającego się w Warszawie. Sieć franczyzowa z Polski stawia na inną wizję strategii niż największe dyskonty działające na naszym rynku. Żabka - w przeciwieństwie do konkurencji - zamierza w dalszym ciągu większą wagę przykładać do , a także . - Na koniec tego roku, mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, że ponad 8 tysięcy sklepów Żabki będzie miało rozszerzoną ofertę gastronomiczną Żabka Café - zadeklarował Kijowski. Ma to być odpowiedź na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów. Ważnym elementem strategii jest nieustanna ekspansja - zarówno na rynku krajowym, jak i za granicą. - W tej strategii kluczową rolę odgrywa personalizacja oferty - zarówno na poziomie segmentów sklepowych, jak i asortymentu. dostępnych wyłącznie na swoich półkach, co jest odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby klientów - powiedział Kijewski podczas FRSiH. Żabka chce podtrzymać liczbę nowych otwarć z ostatniego roku. Na koniec III kwartału sieć miała ponad 10 tys. 900 placówek. Oznacza to, że - wliczając w to sklepy w Rumunii, a także placówki w formacie Nano. W samym trzecim kwartale bieżącego roku otwartych zostało 266 punktów, a w ciągu trzech kwartałów 2024 r. - 892 sklepy. Takie wyniki oznaczają, że i rośnie szybciej niż jakakolwiek inna sieć w Polsce. Jubileuszowa placówka ma zostać otwarta w unikatowej lokalizacji, która ma zaskoczyć klientów. Grupa Żabka zanotowała w trzecim kwartale 2024 roku 1.119 mln zł skorygowanej EBITDA wobec 950 mln zł rok wcześniej - podała Żabka Group w raporcie kwartalnym. "Cieszę się, że nasze pierwsze po IPO (pierwsza oferta publiczna - red.) wyniki finansowe i operacyjne potwierdzają, że , jakie sobie założyliśmy i komunikowaliśmy" - komentował wyniki Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka. W samym trzecim kwartale nakłady inwestycyjne wyniosły 407 mln zł. Spółka poinformowała, że , wiążący się m.in. z instalacją pieców konwekcyjno-mikrofalowych w ok. 7 tys. sklepów.

SOURCE : interiabiznes
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS