Blogs
Home/business/Wzruszajaca kampania POLIN. Sukces na Effie Awards

business

Wzruszajaca kampania POLIN. Sukces na Effie Awards

Podczas jubileuszowej gali Effie Awards Muzeum Historii Zydow Polskich POLIN zdobyo zoto w dwoch kategoriach PR Employer Branding oraz Smart Budget za kampanie "Muzeum Historii Zydow Polskich POLIN. Z dwoch stron muru" za ktora odpowiaday Saatchi Saatchi MSL Leo Burnett Prodigious i Zenith. Wystawe "Woko nas morze ognia" odwiedzio 134 tys. 571 osob co jest najwyzszym wynikiem w historii Muzeum Polin.

November 10, 2024 | business

— Łączymy się z najlepszymi, aby opowiadać ważne dla nas historie w sposób zrozumiały. Ta kampania jest dowodem na to, że potrafimy razem mówić o rzeczach trudnych. Potrafimy rozmawiać o kampaniach, będących wyzwaniem dla publiczności, o sprawach ważnych społecznie w sposób taki, który dociera do ludzi i porusza ich emocje. Często opowiadając o tej kampanii, widzę po prostu wzruszenie w oczach moich rozmówców i to jest ogromna satysfakcja — powiedziała. Michał Sęk, Chief Creative Officer w Saatchi & Saatchi, wyjaśnił, że aby w takim przypadku dotrzeć z komunikatem do masowej publiczności, przede wszystkim trzeba być prawdziwym. — Głównie na tym opierała się nasza kampania. Była oparta na prawdzie, również z tego powodu, że mówiła o prawdziwych osobach, mówiła o prawdziwych przeżyciach. To było centrum naszego przekazu. Mówiła głosem ludzi, którzy przeżyli tamte czasy i tamte wydarzenia. My nie chcieliśmy jakby powiedzieć wiele więcej niż to, co mogli oni powiedzieć swoim własnym głosem. Umieściliśmy w ten sposób różnego rodzaju elementy w przestrzeni miejskiej, w tym na przykład mur, który stanął dokładnie w tym miejscu, w którym stał mur byłego getta, który czasem mijamy i nie widzimy go, idąc do sklepu, albo wracając z pracy do domu, przekraczając te granice, których inni przekroczyć nie mogli — powiedział.

SOURCE : businessinsider_pl
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS