Blogs
Home/business/Ryanair pozywa pasazera. "Niewybaczalne zachowanie"

business

Ryanair walczy o odszkodowanie za zakocenia lotnicze

Linia lotnicza rozpoczea postepowanie cywilne w zwiazku z incydentem ktory spowodowa zakocenia i straty czasu pasazerow. Rzecznik firmy podkresla ze walka ta ma na celu zapewnienie bezpiecznych i spokojnych lotow oraz praw pasazerow do odszkodowania w przypadku odwoanych lub opoznionych rejsu w UE.

January 08, 2025 | business

Linia lotnicza poinformowała, że wszczęto postępowanie cywilne w celu odzyskania kosztów związanych z niedogodnościami spowodowanymi przez incydent na pokładzie. Mimo braku podania nazwiska pasażera, firma ostro zareagowała na sytuację, która zakłóciła długo wyczekiwany urlop 160 osób. Rzecznik podkreśla, że to niedopuszczalne, aby jednostkowe zachowanie mogło naruszyć spokój innych podróżnych, którzy pragną odpoczynać w towarzystwie rodziny i przyjaciół. Walka w sądzie ma na celu ochronę porządku na pokładzie oraz podkreślenie prawa pasażerów do odszkodowania w przypadku zakłóceni oraz opóźnień lotow w ramach Unii Europejskiej. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, pasażerowie mają prawo do bezpłatnego zakwaterowania, transportu i napojów w przypadku długotrwałego opóźnienia lub odwołania rejsu.

SOURCE : businessinsider_pl
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS