Blogs
Home/business/Rosjanie skopiowali pomys Donalda Trumpa. Nowa marka wodki na rynku

business

Rosjanie skopiowali pomys Donalda Trumpa. Nowa marka wodki na rynku

Rosyjski urzad patentowy Rospatent otrzyma wniosek firmy o zarejestrowanie nowej marki wodki . Wnioskodawca jest firma technologiczna z St Petersburga RAU IT - poinformowa Moscow Times.

By Danuta Walewska | November 13, 2024 | business

DonaldTrump jest w Rosji popularną postacią. Inwestował w tym kraju,kiedy jeszcze nie wszedł do polityki. Teraz nie wiadomo, czyostatecznie Donald Trump już rozmawiał z Władimirem Putinem, czynie, bo z Moskwy i Florydy płyną potwierdzenia i zaprzeczenia.Wiadomo natomiast, że Rosjanie zawsze cenili sobie silnychmężczyzn. Takich, jak Donald Trump właśnie. Możebyć nie tylko wódka, ale i napoje bezalkoholowe MarkaTrump powinna też być silna. I dlategoRAU IT postanowiło zarejestrować i opatentować nazwę wódki. A wichzgłoszeniu jest projekt etykiety na którym widnieje sylwetkaamerykańskiego prezydenta elekta. RAUIT jest niewielką, ale poważną rosyjską firmą technologiczną.Współpracuje z takimi gigantami, jak Gazprom, Rosatom, czy Łukoil,opiekuje się ich systemami informatycznymi. Inie ma jakiegokolwiek doświadczenia w branży spożywczej, w tym wprodukcji napojów alkoholowych. Przy tym firma nie obiecuje, żeTrumpovka natychmiast pojawi się na rynku. Rosyjskim informatykomchodzi o to, żeby nikt nie wpadł na taki pomysł i ich wyprzedziłw zarobieniu pieniędzy na zwycięstwie Donalda Trumpa na rosyjskimrynku. Zresztą plany dotyczą nie tylko samej wódki, ale jeślinowa marka chwyci, to mają pojawić się również napojebezalkoholowe, w tym woda mineralna i napoje izotoniczne. WspółwłaścicielamiRAUIT, sąJurij Pawłow, który jest prezesem i Eduard Przibisz. W 2023 ichfirma miała przychody w wysokości 157 mln rubli ( 1,6 mln dol) izysk netto w wysokości 5 mln rubli (czyli 50,9 tys. dol). „Doszliśmydo wniosku, że przy tym całym zgiełku jaki zrobił się wokółamerykańskich wyborach prezydenckich, jakiejś firmie przyjdzie dogłowy wyprodukować wódkę z nazwą kojarzącą się z DonaldemTrumpem. Więc aby temu zapobiec, na wszelki wypadek chcemyzarejestrować Trumpovkę. W ten sposób zabezpieczyliśmy się , żeinformacje z rynku nie przełożą się na dążenia producentówalkoholu dążących do zwiększenia sprzedaży dzięki sensacyjnymnagłówkom w gazetach” podał dziennik RBC Business cytując RAUIT. Narynku są już Putinka i Wołodia i Niedźwiedzie WRosji wykorzystanie popularności polityka do nazwania jego imieniem,bądź nazwiskiem jakiegoś alkoholu nie jest niczym nowym. Narynku jest już oczywiście Putinka, doskonale sprzedająca się od2003 roku. Właśnie dzięki popularności rosyjskiego prezydenta. Zakampanią marketingową Putinki stoi znany rosyjski specjalista odmarketingu Stanislaw Kaufman. Jestjeszcze „Wołodia i Miedwiedi” (czyli Wołodia i Niedźwiedzie ),która jednak miała kłopoty z rejestracją. Z jej rejestracjąbyły jednak kłopoty. Trumpteż miał swoją wódkę. Piją ją już tylko w Izraelu Przytym rejestracja wódki z wizerunkiem Donalda Trumpa nie jest niczymnowym. Wcześniej, w 2005 roku sam obecny prezydent-elekt, mimo że jest abstynentem,zarejestrował w USA Trump Vodka. Ale nie był to rynkowy sukces. Trump Vodka sprzedawała się bardzo słabo i jej produkcjazakończyła się w 2011 roku. W śladowych ilościach można jąjeszcze spotkać w Izraelu, gdzie sprzedawana jest przy okazji świąti reklamowana jako koszerny trunek wyprodukowany z ziemniaków.

SOURCE : rp
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS