Blogs
Home/business/"Patrzenie do przodu to lekcja". DDB Warszawa z nagroda

business

"Patrzenie do przodu to lekcja". DDB Warszawa z nagroda

Za nami 25. edycja Effie Awards Poland. Na tegorocznej jubileuszowej gali najbardziej skuteczne podmioty z branzy reklamowej otrzymay 63 nagrody w tym 34 brazy 25 sreber i 4 zota. Przed rozdaniem statuetek ponad 200 ekspertow podzielonych na 13 grup jurorskich ocenio zgoszenia do konkursu w ramach 26 kategorii.

November 11, 2024 | business

— Warto zadawać sobie pytanie, co będzie za pięć lat, co będzie za dziesięć. Nawet w tych czasach które mamy. Obecne czasy nie zachęcają do tego, żeby myśleć o przyszłości, trochę za dużo się dzieje, a jednak cały czas warto, więc to chyba taka lekcja — wyjaśniła. Szymon Gutkowski, Managing Director i Partner stwierdził, że w jego zawodzie ważne jest doświadczenie, które idzie w parze z patrzeniem naprzód. — Reklama żywi się świeżością, żywi się młodością, żywi się nowością i innowacjami. W związku z tym to patrzenie do przodu, to szukanie trendów jest bardzo, bardzo istotne. To nam przyświecało przez 25 lat. Może dlatego 25 lat byliśmy dobrzy i jestem pewien, że będziemy przez kolejne lata, dlatego, że umiemy łączyć doświadczenie ze świeżością — zapewnił i zwrócił uwagę, że 40 osób z zespołu DDB 25 lat temu było w przedszkolu. — DDB jest młodą firmą, chociaż ma ponad 25-letnie doświadczenie — powiedział. Effie Awards jest największym konkursem marketingowym na świecie, który został zorganizowany po raz pierwszy w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Od 1999 r. jest prowadzony także w Polsce przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Celem konkursu Effie jest wyłonienie i nagrodzenie najskuteczniejszych kampanii i rozwiązań marketingowych.

SOURCE : businessinsider_pl

LATEST INSIGHTS