Home/business/Orlen szuka agencji reklamowych oferujacych pena obsuge. Ogosi postepowanie na ich wybor

business

Orlen szuka agencji reklamowych oferujacych pena obsuge. Ogosi postepowanie na ich wybor

Orlen szuka agencji reklamowych swiadczacych usugi full service. Koncern ogosi w srode postepowanie ofertowe w tej sprawie. Odpowiedzi mozna skadac do 22 pazdziernika. Z wybranymi podmiotami maja zostac podpisane kilkuletnie umowy ramowe z mozliwoscia przeduzenia wspopracy.

October 09, 2024 | business

Informując o postępowaniu dotyczącym wyboru agencji reklamowych, biuro prasowe Orlenu podało, że zostało ono podzielone na dwie części: ATL - wybór dużych agencji kreatywno-strategicznych oraz BTL - wybór agencji specjalizujących się w działaniach trade marketingowych. "Wybór nowych agencji reklamowych ma kluczowe znaczenie dla naszej Grupy Kapitałowej. Stanowi podstawę realizacji długofalowych celów marketingowych. Zależy nam na współpracy z najlepszymi agencjami na rynku i otwartym dialogu z branżowymi organizacjami o wzajemnych potrzebach i oczekiwaniach" - wyjaśnił dyrektor biura marketingu Orlen Piotr Suchodolski, cytowany w komunikacie koncernu. Jak wspomniało biuro prasowe Orlenu, "w trosce o najwyższe standardy branżowe" ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR omówiono dobre praktyki przetargowe kategorii marketingowej. "Pozwoliło to na przygotowanie postępowania, które będzie nie tylko transparentne, ale też spełni wysokie oczekiwania obu stron na wszystkich etapach współpracy" - podkreślono w informacji. Koncern zapowiedział, że nowe agencje będą współpracowały z różnymi biurami w ramach struktur spółki, jak marketing, sponsoring czy komunikacja i jednocześnie realizowały będą działania z innymi podmiotami Grupy Orlen, w tym spółkami Energa, Anwil, PGNiG Obrót Detaliczny, Ruch, Orlen Oil, czy Orlen Paliwa. Jak zapowiedziano w komunikacie biura prasowego Orlenu, w wyniku postępowania zostanie podpisanych kilka umów ramowych w obu kategoriach dla zapewnienia kompleksowego wsparcia potrzeb spółek z Grupy Orlen. W ogłoszeniu o postępowaniu ofertowym "w celu wyłonienia agencji reklamowych 360 świadczących usługi full service" koncern wskazał, że odbędzie się ono w dwóch turach. W pierwszej oferenci zostaną poproszeni o spełnienie kryteriów formalnych i merytorycznych, a w drugiej przedstawione zostanie zadanie konkursowe. Udział w turze drugiej będą mogły wziąć podmioty, które spełnią wszystkie kryteria pierwszej tury oraz uzyskają najwyższą ocenę. "Z wybranymi podmiotami w niniejszym postępowaniu zostaną podpisane umowy ramowe na okres 4 lat z możliwością przedłużenia współpracy o 1 rok. Okres ten może ulec zmianie w zależności od pozyskanych zgód korporacyjnych" - zaznaczył Orlen w ogłoszeniu. Oferty w postępowaniu, jak podał koncern, można składać do 22 października, natomiast termin zadawania pytań to 18 października. Grupa Orlen to multienergetyczny koncern posiadający rafinerie w Polsce, Czechach i na Litwie, a także sieć stacji paliw, w tym również w Niemczech, na Słowacji, Węgrzech i w Austrii. Koncern rozwija jednocześnie segment wydobywczy ropy naftowej i gazu ziemnego, segment petrochemiczny, a także odnawialnych źródeł energii. Planuje także rozwój energetyki jądrowej opartej na małych reaktorach jądrowych SMR.

SOURCE : pb
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS