Home/business/Nowa marka sklepow wchodzi do Polski. Czy Pepco KiK albo Action powinny sie bac

business

Nowa marka sklepow wchodzi do Polski. Czy Pepco KiK albo Action powinny sie bac

Nowa marka sklepow z artykuami dla domu i do majsterkowania wchodzi do Polski. Pierwsze sklepy powstana jeszcze w tym roku. Znamy lokalizacje.

October 10, 2024 | business

Nowa marka sklepów z artykułami dla domu i do majsterkowania wchodzi do Polski. Pierwsze sklepy powstaną jeszcze w tym roku. Znamy lokalizacje. fot. Evelin B / / Shutterstock Sieć MR.DIY, bo o niej mowa, to znana w Azji Południowo-Wschodniej malezyjska firma, która działa od 2005 roku. Zaczynała od sklepu z narzędziami, a dziś ma ponad 4000 placówek w 12 krajach, dotąd głównie na rynku azjatyckim. Teraz właściciele postanowili otworzyć się na Polskę. Polska ma być 13 krajem, gdzie będzie można kupić produkty oferowane przez MR.DIY. Dołączy tym samym do Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapuru, Filipin, Wietnamu, Kambodży, Indii i Bangladeszu oraz Turcji i Hiszpanii. W których miastach pojawią się sklepy? Sieć stawia na Zabrze, Kraków, Piotrków Trybunalski i Bielsko-Białą. Firma wchodzi na mocno konkurencyjny rynek, na którym karty rozdają choćby sieci dyskontów przemysłowych Pepco, Tedi, KiK, Dealz czy Action . Jednak one dysponują w tym momencie dziesiątkami i setkami placówek w kraju, kilka sklepów nowej marki nie powinno stanowić zagrożenia. MR.DIY oferuje między innymi wyposażenie domu, mieszkania oraz artykuły do remontów i ogrodu. Można by powiedzieć - coś co polscy klienci bardzo lubią. Średnia powierzchnia większości sklepów to 900 m2. fot. rohaizadabu / Shutterstock Do nowo otwartych sklepów potrzebna będzie załoga. Aktualny plan zakłada zatrudnienie do 1 tys. pracowników w ciągu pierwszych trzech lat istnienia marki MR.DIY w Polsce. Liczba ta obejmuje zarówno pracowników sklepów, magazynu, jak i biura oraz administracji. Przedstawiciel marki, Leo Gan, ogłosił, że do końca pierwszego kwartału 2025 roku MR.DIY zamierza otworzyć w Polsce łącznie 10 sklepów. „Rozwój naszej sieci zapewni klientom większy wybór jakościowego asortymentu, a także stworzy nowe miejsca pracy, co pozytywnie wpłynie na lokalne rynki, a zarazem odzwierciedli nasze zaangażowanie w działania na rzecz społeczności wszędzie tam, gdzie jesteśmy obecni” - dodaje Leo Gan. fot. Orotnub / Shutterstock oprac. KWS Źródło:

SOURCE : bankier
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS