Home/business/McDonald's traci klientow z powodu wysokich cen. Firma postawi na kurczaka bo woowina jest droga

business

McDonald's traci klientow z powodu wysokich cen. Firma postawi na kurczaka bo woowina jest droga

McDonald's ratuje swoje statystyki sprzedazy proponujac zastapienie woowego burgera kurczakiem. Dyrektor generalny sieci restauracji w USA ujawni taktyke firmy ktora zmaga sie z odpywem klientow przy rosnacych cenach produktow.

October 07, 2024 | business

McDonald's ratuje swoje statystyki sprzedaży, proponując zastąpienie wołowego burgera kurczakiem. Dyrektor generalny sieci restauracji w USA ujawnił taktykę firmy, która zmaga się z odpływem klientów przy rosnących cenach produktów. fot. Annie's Studio, Sonsedska Yuliia / / Shutterstock Kultowa sieć restauracji sygnująca się złotymi łukami informuje o zwiększeniu ilości produktów zawierających kurczaka w swoim menu. Wiąże się to z wysokimi cenami rynkowymi wołowiny i malejącym ruchem w lokalach. Okazuje się, że amerykanie coraz rzadziej chodzą do restauracji, a kiedy już to robią, skłonni są do wydawania mniejszej ilości pieniędzy. Wprowadzenie większej ilości kurczaka jest tylko jednym ze środków ratowania spadającej sprzedaży. Firma wypuszcza także specjalne promocje i nowe produkty, jak na przykład pełen posiłek za kwotę 5 dolarów, którego obecność w menu przedłużono do grudnia. Ma to na celu przyciągnięcie do restauracji klientów o ograniczonym budżecie. Różnica pomiędzy kurczakiem a wołowiną jest bardzo duża i można to zaobserwować nie tylko na sklepowej półce, ale też patrząc na informacje dotyczące eksportu. Według globalnych danych zawartych w raportach stworzonych dla BNP Paribas na temat rynku mięsa tona mięsa drobiowego w pierwszym kwartale 2024 roku kosztowała w eksporcie 1277 dolarów (cena podskoczyła o 2 proc. w porównaniu z poprzednim kwartałem). W analogicznym okresie cena ta dla mięsa wołowego to 9077 dolarów (w porównaniu z poprzednim kwartałem cena podskoczyła aż o 12 proc.). Kurczakowa oferta McDonald's Sieć restauracji wprowadziła już testowo do menu swoją sztandarową kanapkę Big Mac w wersji z kurczakiem w tempurze zamiast wołowego burgera w 2022 roku. Teraz Chicken Big Mac powróci od 10 października i będzie dostępny aż do wyczerpania zapasów. Wcześniej sieć przeprowadziła tego rodzaju test w Wielkiej Brytanii i Australii, gdzie drobiowy Big Mac stał się prawdziwym hitem i wyprzedał się w ciągu 10 dni. Serwujące go restauracje miały problemy z zapewnieniem ciągłości łańcucha dostaw, aby dalej móc oferować produkt w menu. Jeśli historia powtórzy się w Stanach, to najprawdopodobniej kanapka zagości na stałe w asortymencie McDonald's. Oprac.: MT Źródło:

SOURCE : bankier
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS