Home/business/Hotel Presidential Warsaw umacnia swoja pozycje na mapie Warszawy. Na gosci czeka wiele zmian

business

Hotel Presidential Warsaw umacnia swoja pozycje na mapie Warszawy. Na gosci czeka wiele zmian

Po 35 latach obecnosci na warszawskim rynku Warsaw Presidential Hotel przechodzi szeroko zakrojona transformacje.

September 19, 2024 | business

Choć zmieniła się nazwa, nie zmienił się właściciel ani zarządcy. Spółka LIM Center sp. z o.o., która od lat zarządzała obiektem, ogłosiła nową nazwę hotelu, zachowując jednocześnie wszystkie dotychczasowe funkcje i standardy. Zmiana, choć istotna w kontekście marki, nie wpływa na codzienne operacje hotelu, które wciąż są pod kontrolą LIM Center. Jak zaznacza Wiktoria Cisowska reprezentująca LIM Center, zmiana szyldu nie wpłynęła na operacyjną stabilność obiektu. – Dzięki wysiłkowi naszego zespołu sytuacja związana z rebrandingiem została opanowana bez większych zakłóceń. LIM Center zawsze stawiało na najwyższą jakość usług, a nasze standardy nie ustępują tym, które były zgodne z marką poprzedniej sieci – mówi. Spółka LIM Center pozostaje odpowiedzialna za wszystkie aspekty zarządzania hotelem Presidential, w tym podpisywanie umów biznesowych, zatrudnianie pracowników oraz pozyskiwanie partnerów biznesowych. Wszelkie formalności podatkowe również są realizowane przez LIM Center w Polsce. Dla przypomnienia, sąsiadujący z Dworcem Centralnym hotel, został otwarty w 1989 roku po 12 latach budowy i był pierwszym europejskim przedsięwzięciem tej skali w regionie. Budynek został zaprojektowany przez znanych polskich architektów Tadeusza Stefańskiego, Jerzego Skrzypczaka oraz Andrzeja Bielobradka i szybko stał się symbolem kapitalistycznych przemian w Europie Wschodniej. Z 521 pokojami, w tym luksusowym apartamentem prezydenckim, hotel gościł nie tylko prezydentów Stanów Zjednoczonych, ale także najważniejsze międzynarodowe gwiazdy. – Jesteśmy dumni z naszej historii i dziedzictwa, które stworzyliśmy przez trzy dekady pod marką znanej, amerykańskiej sieci – komentuje Wiktoria Cisowska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Warsaw Presidential Hotel. – Pomimo zmiany nazwy, wszystkie nasze dotychczasowe standardy i tradycje są nadal żywe. Nasz zespół kontynuuje pracę na najwyższym poziomie, oferując gościom wyjątkowe doświadczenia, które były naszą wizytówką przez wiele lat. Już teraz możemy ogłosić uruchomienie nowoczesnej strefy SPA, która zapewni gościom najwyższy poziom relaksu i odprężenia. Ponadto, wszystkie przestrzenie hotelowe zostaną odnowione, aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania naszych odwiedzających – dodaje. Zmiana marki jest więc tylko nowym rozdziałem w długiej historii, która wciąż łączy luksus z niezawodnością i tradycją. Dzięki wprowadzeniu innowacyjnych systemów zarządzania pokojami, hotel będzie lepiej odpowiadał na potrzeby gości, oferując im jeszcze bardziej komfortowy pobyt.

SOURCE : dorzeczy
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS