business
Foxy stawia na czysta energie jako klucz do zrownowazonej przyszosci
Polscy konsumenci coraz czesciej wybieraja produkty kierujac sie nie tylko ich jakoscia i cena ale takze wartosciami ktore reprezentuja firmy.
Foxy niezmiennie realizuje swoją misję, tworząc produkty, które wpisują się w globalne trendy zrównoważonego rozwoju. Korzystanie odnawialnych zasobów to krok ku przyszłości, w której etyczna produkcja staje się normą, a nie wyjątkiem. Od początku procesu produkcyjnego aż po finalne przetworzenie, wszystkie produkty Foxy są wytwarzane w 100% przy użyciu źródeł odnawialnych. To jedno z kluczowych zobowiązań marki, które bezpośrednio przyczynia się do redukcji śladu węglowego i stanowi istotny element odpowiedzialności za przyszłość planety. – deklaruje Foxy budując markę skupia się nie tylko na zrównoważonej produkcji, ale również na z konsumentami. Na opakowaniach produktów umieszczone są szczegółowe informacje, takie jak certyfikaty pochodzenia surowców, specyfikacje techniczne oraz wskazówki dotyczące utylizacji. Dzięki temu konsumenci mogą podejmować świadome decyzje zakupowe, wybierając produkty, które są zarówno wysokiej jakości, jak i zgodne z wartościami zrównoważonego rozwoju. Marka Foxy tworzy etyczny i stale ewoluujący łańcuch dostaw i wartości. Produkty Foxy nie są testowane na zwierzętach, a surowce wykorzystywane do ich produkcji pochodzą jedynie z odpowiedzialnie zarządzanych lasów, co potwierdzają międzynarodowe certyfikaty. Opakowania całego asortymentu w portfolio Foxy są w 50% wykonane z plastiku z recyklingu oraz w pełni nadają się do ponownego przetworzenia. Wszystkie te inicjatywy, od wykorzystywania odnawialnych źródeł energii po transparentną komunikację i odpowiedzialność za produkt na każdym etapie jego cyklu życia, sprawiają, że Foxy jest lepszym wyborem. Marka nieustannie stawia na rozwiązania, które nie tylko dostarczają produktów najwyższej klasy, ale także odpowiadają na potrzeby tych konsumentów, dla których liczy się odpowiedzialność społeczna i troska o środowisko. Marka Foxy została wprowadzona na włoski rynek w 1982 roku i stopniowo zaczęła zyskiwać popularność i poważanie wśród klientów, w niedługim czasie stając się jedną z najlepiej znanych marek na rynku w swojej kategorii. W 2004 marka Foxy została wprowadzona na rynek polski i podobnie jak we Włoszech i Hiszpanii, szybko zyskała uznanie konsumentów. Strategia marki oparta jest na trzech filarach: [1] Sustainable Brands Poland z Ipsos, Open Research.
PREV NEWSZamrozone rosyjskie aktywa pomoga Ukrainie
NEXT NEWSNa koncie Janusza Palikota pojawi sie wpis. Pierwszy od aresztowania
Huta Czestochowa w upadosci. Sad oddali zazalenie Liberty
Czestochowski sad oddali w czwartek zazalenie wasciciela Huty Czestochowa spoki Liberty Czestochowa na postanowienie o ogoszeniu jej upadosci. 4 listopada Ministerstwo Przemysu ma zorganizowac spotkanie ws. rozwiazan dla przemysu hutniczego.
Kuzmiuk Polski wzrost gospodarczy wisi na silniku konsumpcji
Cay czas wzrost napedza konsumpcja jesli ona w duzszym czasie bedzie spadac bedziemy mieli powazny problem mowi pose PiS Zbigniew Kuzmiuk w rozmowie z portalem DoRzeczy.pl.
Budowa elektrowni jadrowej w Polsce. Jasna deklaracja prezydenta
Musimy dokonac przebudowy naszego miksu energetycznego i transformacji energetycznej w Polsce mowi prezydent Andrzej Duda.
UE rozwaza rozszerzenie wyzszych ce na produkty rolne nawozy i zywnosc z Rosji
W Unii Europejskiej trwa dyskusja czy objac wyzszymi cami wieksza ilosc produktow rolnych sprowadzanych z Rosji informuje Bloomberg powoujac sie na anonimowe zroda.
Bundesbank gospodarka Niemiec bedzie w stagnacji po pytkiej recesji
Bank centralny Niemiec uwaza ze krajowa gospodarka moze zakonczyc rok stagnacja po okresie pytkiej szesciomiesiecznej recesji zakonczonej we wrzesniu informuje Bloomberg.
Mapa GPW PKO BP Kety Zabka Mirbud i XTB w centrum uwagi
Publikacja strategii nie poderwaa kursu najwiekszego banku wyniki zdooway akcje Grupy Kety a zakupy prezesa podgrzay kurs Mirbudu.