Blogs
Home/business/Dostaa rachunek za prad na 73 tys. z. Energie bednie naliczano

business

Dostaa rachunek za prad na 73 tys. z. Energie bednie naliczano

Wyborcza.biz opisuje historie mieszkanki bloku na warszawskim Wawrze ktora otrzymaa rachunek za prad opiewajacy na 73 tys. z. Operator - firma Stoen - w reakcji na liczne pisma odpowiedzia ze doszo do bedu przez ktory mieszkancy pacili rachunki sasiadow.

November 13, 2024 | business

W niewielkim bloku w dzielnicy Wawer w Warszawie Sprawa wyszła na jaw, gdy do firmy Stoen, będącej operatorem sieci i sprzedawcy , zgłosił się jeden z mieszkańców. , mimo że nie kupił żadnego nowego sprzętu, który tłumaczyłby wyższy rachunek — opisuje wyborcza.biz. Operator wysłał na miejsce pracowników, którzy . Mieszkańców nikt o tym jednak nie poinformował. Niedługo potem będący szesnastu historycznych faktur. Na zapłatę dano jej 11 dni. "Na moim internetowym koncie abonenckim zniknęła historia odczytów i zapłaconych faktur za ostatnie 8 lat!" — skarżyła się serwisowi. Kobieta złożyła reklamację, ale sprawa nadal jest w toku. W odpowiedzi na liczne pisma przekazano jej, że ale nie jest wykluczone, że Jak bowiem przekazał wyborczej.biz Stoen cały galimatias wziął się z tego, że . "W wyniku przeprowadzonej kontroli stwierdzono nieprawidłowości w przypisaniu licznika od grudnia 2017 r. Opisy na skrzynkach nie są własnością Stoen Operator, dlatego poprawa oznaczeń liczników leży po stronie zarządcy budynku. Z naszej strony zapewniamy, że opisy wewnątrz szafek licznikowych są prawidłowe" — przekazał serwisowi Stoen Operator. W dalszej części firma dodała, że ale nie są w stanie tego zweryfikować. Czytelniczkę oburza najbardziej fakt, że a na kontach klientów nie ma już danych historycznych pokazujących rzeczywiste zużycie z ostatnich 8 lat. "Jednemu zaproponowano zwrot nadpłaty w wysokości 3,2 tys. zł, drugiemu zwrot nadpłaty 1,2 tys. zł, a mi zapłatę niedopłaty w wysokości ponad 7,3 tys. zł. Oznacza to, że mimo iż sprzedawca energii do czasu wykrycia błędu w przypisaniu liczników otrzymał od każdego z lokatorów wszystkie należne mu opłaty za sumę zużytej energii, to dokonał korekt w taki sposób, że na całym zamieszaniu zarobi" — stwierdziła czytelniczka. Czytaj też: Sprawą zajmuje się Koordynator ds. Negocjacji przy Prezesie URE. Jest to podmiot uprawniony do rozwiązywania sporów między klientami a firmami energetycznymi. Do tego czasu windykacja należności wobec pani Marty jest wstrzymana. E.ON zapewnia, że jest z nią w kontakcie, a "Ma to odzwierciedlić rzeczywiste koszty zużycia energii dla klienta" — przekazał wyborczej.biz E.ON.

SOURCE : interiabiznes
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS