Home/business/Bankowosc internetowa odchodzi do lamusa. Santander goni mobilna czoowke

business

Bankowosc internetowa odchodzi do lamusa. Santander goni mobilna czoowke

Podczas spotkania prasowego Santander Bank Polska podsumowa rok z nowa aplikacja mobilna i ujawni plany na przyszosc. Bank pokaza tez garsc ciekawych statystyk dotyczacych korzystania z bankowosci elektronicznej. Jak sie okazuje mobilni klienci stanowia juz 82 proc. klientow korzystajacych z kanaow cyfrowych.

October 11, 2024 | business

Podczas spotkania prasowego Santander Bank Polska podsumowałrok z nową aplikacją mobilną i ujawnił plany na przyszłość. Bank pokazał teżgarść ciekawych statystyk dotyczących korzystania z bankowości elektronicznej.Jak się okazuje, mobilni klienci stanowią już 82 proc. klientów korzystającychz kanałów cyfrowych. fot. Brenda Rocha - Blossom / / Shutterstock Mija rok od wdrożenia nowej aplikacji mobilnej SantanderBanku Polska. Z tej okazji bank zorganizował spotkanie prasowe, na którympodsumował wdrożenie i zapowiedział plany na przyszłość. Z udostępnionychdanych wynika, że już 82 proc. jego klientów korzystających z kanałów cyfrowychużywa aplikacji mobilnej. Pozostałe 18 proc. pozostaje wierne bankowościinternetowej, rozumianej jako korzystanie z oferty banku na komputerze. Po wymianie aplikacji na jej nową wersję klienci chętniej zaczęli„bankować” mobilnie. W ciągu roku nastąpił wzrost transakcji mobilnych o 26proc. (rdr), transakcji Blik o 38 proc., przelewów Express Elixir o 40 proc.oraz zakupów mobilnych biletów i usług 40 proc. Z udostępnionych danych wynika,że jeden klient loguje się miesięcznie średnio 32 razy do aplikacji i tylko 8razy do bankowości internetowej. Częściej też dokonuje przelewów w apce – 10 miesięczniew porównaniu do 8 w kanale internetowym. Reklama Zobacz także Polecamy: do 600 zł premii i brak opłat za aktywne korzystanie z konta osobistego w Santander Banku Polska. Sprawdź >> W ciągu roku bank wdrożył szereg nowości do aplikacji.Pojawił się tam Asystent Finansów (czyli menadżer PFM), zarządzaniesubskrypcjami, konta walutowe, usługi dla podróżników i poradnik cenowy. Ladamoment pojawi się też aktualizacja programu, w której bank uprości sekcję „Przelewy”,zmodyfikuje sekcję „Ulubieni odbiorcy” i „Blik” (ma być czytelniej i prościej).Oprócz tego pojawią się m.in. wnioski do e-urzędu o świadczenia na dzieciaki. Na przyszły rok bank zapowiada wdrożenie nowych usług wramach Blika (płatności powtarzalne czy dzielenie rachunku). Santanderwprowadzi też rozwiązania wspierające cyfrową sprzedaż produktów. W przyszłymroku będzie też wprowadzał nowości w aplikacji dla określonych grupklientów, np. młodych czy firm. Szczegółów na tę chwilę bank nie podaje. Santander Bank Polska jest czwartym co do wielkości „bankiemmobilnym”. Przed nim są tylko PKO BP (6 mln klientów bankowości mobilnej),mBank (3,4 mln) i Bank Pekao (3,3 mln). Źródło:

SOURCE : bankier
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS