Static Ad
Static Ad
Blogs
Home/entertainment/Wielki sukces. Polsat przyciagna w swieta rekordowa liczbe widzow

entertainment

Wielki sukces. Polsat przyciagna w swieta rekordowa liczbe widzow

Dobowy wynik stacji w dzien wigilijny przejdzie do historii To az 134 i w grupie komercyjnej 146. Stacja ponownie zostawia w tyle konkurencje Drugi w rankingu TVN uzyska zaledwie 54 w grupie wszystkich badanych i 64 w grupie 16-59. Najlepszy wynik za 3 dni swiat rowniez nalezy do Polsatu To az 85 w grupie ogolnej i 9 w komercyjnej. Daleko za Polsatem TVN z wynikiem 56 i 65.

December 27, 2024 | entertainment

Wielkie Kolędowanie z Polsatem , emitowane we wtorek, 24.12 o godz. 16.50, obejrzało ok. 1,5 miliona widzów , uzyskując udziały w rynku na poziomie 18,5% i w grupie rozliczeniowej prawie 19%! Kolędy pod Tatrami w TVP1 widziało ok. 725 tys. osób, co przełożyło się na udziały: 8,9% i 6,8%, a przy Wspólnym kolędowaniu w TVN zasiadło zaledwie ok. 564 tys., dając wynik 6,7% i 7,7%. "Kevin sam w domu" , który obchodził wyjątkowy jubileusz 25 lat na antenie Polsatu, emitowany był w Wigilię o godz. 20.00. Okazał się najchętniej oglądanym filmem pośród wszystkich największych stacji telewizyjnych w kraju , przyciągając przed telewizory blisko 3,4 miliony widzów , co dało udział w rynku 30%. W grupie komercyjnej przełożyło się to na wynik 34,10%. Wydarzenia 18:50 emitowane w Polsacie 24.12 pokonały Fakty TVN w obu grupach. W grupie komercyjnej, czyli 16-59, uzyskały 17,3% udziału w rynku a w grupie wszystkich badanych 16,4%. Wydarzenia na antenie Polsatu obejrzało ponad 1,4 mln widzów a łącznie na 3 antenach (Polsat, Polsat News i Wydarzenia 24) ponad 1,6 mln . Na trzech antenach udział w rynku w grupie komercyjnej wyniósł 18,6 % a grupie wszystkich badanych 18,7%. Fakty emitowane w TVN uzyskały 11,8% udziału w rynku w grupie komercyjnej, a w grupie wszystkich oglądających 12,4%. Serwis TVN obejrzało 1,1 mln widzów. Wydarzenia 18:50 pokonały także serwis TVP1 19:30, który uzyskał 7,5% udziału w rynku w grupie 16-59 i 10,6% w grupie wszystkich badanych. 19:30 obejrzało 888 tys. widzów. Udziały oglądalności Polsatu za 3 dni świąteczne wyniosły 8,5% w grupie ogólnej i 9,7% w grupie komercyjnej. Analogicznie, TVN osiągnął zdecydowanie niższy wynik na poziomie 5,6% i 6,5%, a TVP1 - 6,5% i 5%.

SOURCE : pomponik
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS