Blogs
Home/entertainment/Telewizja Republika oferuje serwisy informacyjne stacjom radiowym. "Chcemy wypenic luke"

entertainment

Telewizja Republika oferuje serwisy informacyjne stacjom radiowym. "Chcemy wypenic luke"

Telewizja Republika bedzie oferowac serwisy informacyjne lokalnym rozgosniom radiowym. Inicjatywa ma na celu wypenienie luki na rynku ktora pojawia sie po ograniczeniu mozliwosci produkcyjnych mniejszych stacji. Zainteresowanie na rynku ma byc bardzo duze.

January 07, 2025 | entertainment

Tomasz Sakiewicz, prezes Telewizji Republika, podkreślił, że serwisy te nie są jedynie kopią materiałów emitowanych na antenie telewizyjnej, ale stanowią odrębne, nowo przygotowywane formaty. Tworzone są przez doświadczonych profesjonalistów z branży radiowej. "Zgłosiło się do nas kilkanaście rozgłośni, niektóre już nawet bez umów zaczęły nadawać nasze serwisy. Przymykamy na to oko: nie sobie popróbują, czy im to pasuje. Zainteresowanie jest bardzo duże" — powiedział Tomasz Sakiewicz w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl. Prezes stacji wskazuje, że głównym celem nie jest zysk, lecz dostarczenie wartościowej treści dla lokalnych odbiorców. Oczekuje, że przychody z usługi zbilansują koszty produkcji. Michał Rachoń zwrócił uwagę na korzystne warunki współpracy oferowane przez Telewizję Republika, które stoją w kontraście do propozycji konkurencyjnych usług, takich jak te oferowane przez grupę Eurozet. Z rynku produkcji serwisów informacyjnych wycofało się Polskie Radio, które, jak wyjaśnił Paweł Majcher, likwidator spółki, poszukiwało oszczędności, ponieważ koszty przewyższały zyski. Nowy projekt serwisów informacyjnych audio to kolejny krok w rozwoju Telewizji Republika, która niedawno uruchomiła platformę Radiotvrepublika.pl z emisją stacji radiowej online i podcastami. Według danych Mediapanel, główny portal TV Republika odwiedziło w listopadzie 2024 r. ponad 800 tys. użytkowników. Telewizja Republika zanotowała również znaczący wzrost oglądalności od drugiej połowy grudnia 2023 r., stając się dostępną przez szereg platform cyfrowych i sieci kablowych, a także na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Dane Nielsen Audience Measurement wskazują, że średnia widownia minutowa stacji w grudniu 2024 r. osiągnęła ponad 300 tys. widzów, co przełożyło się na drugie miejsce w rankingu kanałów informacyjnych pod względem oglądalności, zaraz za TVN24. Polecamy również: TVP1 i TVN liderami rynku. TV Republika z wielkim skokiem TV Republika wypowiada wojnę WOŚP i Osiakowi

SOURCE : kultura
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS