Home/entertainment/Odejscie od tradycji po 50 latach. WSiP zmienia logo

entertainment

Zmiany w logotypie Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych ekran zamiast ora - nowy rozdzia firmy

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne decyduj si na zmian logo po 50 latach zastpujc tradycyjnego ora nowoczesnym ekranem. Nowy znak ma symbolizowa cyfrow transformacj i unowoczenienie firmy jednoczenie nawizujc do bogatego dziedzictwa.

October 17, 2024 | entertainment

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne po 50 latach postanowiły dokonać zaskakującej zmiany w swoim logo. Tradycyjny orzeł ustąpił miejsca nowoczesnemu ekranowi, wskazując na początek nowego rozdziału w historii firmy. Decyzja ta spotyka się z mieszaniem reakcji, gdyż orzeł od dawna kojarzył się z marką WSiP. Jednak przedstawiciele wydawnictwa podkreślają, że chcieli znakiem graficznym odzwierciedlić cyfrową transformację, jakiej doświadczyła firma w ostatnich latach. 'Jesteśmy świadomi silnego przywiązania nauczycieli do marki WSiP. Dlatego chcemy, aby nowe logo symbolizowało zmiany technologiczne, zachowując jednocześnie dziedzictwo i tradycję', wyjaśnia Małgorzata Simonides, dyrektor działu rozwoju nowych produktów i badań w WSiP. Odzwierciedleniem nowoczesnej strategii wydawnictwa jest także oferta dostosowana do szkół podstawowych oparta na metodologii design thinking. Dodatkowo, firma zainaugurowała innowacyjną platformę edukacyjną eduranga.pl, reagując na potrzeby klientów. Zespół WSiP działa z myślą o Kliencie, który jest centralnym punktem naszej uwagi. Jerzy Garlicki, prezes WSiP, podkreśla znaczenie gotowości do zmian i działania jako kluczowych wartości przewodnich firmy. Wszystkie te kroki mają na celu nie tylko odzwierciedlenie zmian technologicznych, ale również utrzymanie wysokiej jakości i wartości, które wyznaczały markę WSiP przez lata. Decyzja o zmianie znaku graficznego wzbudza wiele emocji, ale jednocześnie sygnalizuje przejście do nowej ery firmy, która stawia na nowoczesność i innowacyjność.

SOURCE : wpolityce_pl
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS