Home/entertainment/Monika Richardson od ponad roku WOJUJE z tania linia lotnicza. Pokazaa ZNISZCZENIA i maile "Oszusci"

entertainment

Monika Richardson od ponad roku WOJUJE z tania linia lotnicza. Pokazaa ZNISZCZENIA i maile "Oszusci"

Monika Richardson zostaa skandalicznie potraktowana przez obsuge klienta jednej z tanich linii lotniczych. Jak twierdzi w trakcie ubiegorocznej podrozy jej nowe buty narciarskie ulegy cakowitemu zniszczeniu. Dziennikarka udostepnia wymiane korespondencji w sprawie ich reklamacji ktora nie moze dojsc do skutku.

October 04, 2024 | entertainment

Monika Richardson została skandalicznie potraktowana przez obsługę klienta jednej z tanich linii lotniczych. Jak twierdzi, w trakcie ubiegłorocznej podróży jej nowe buty narciarskie uległy całkowitemu zniszczeniu. Dziennikarka udostępniła wymianę korespondencji w sprawie ich reklamacji, która nie może dojść do skutku. Nawet znani i lubiani, którzy często liczą na przywileje wynikające z ich gwiazdorskiego statusu, muszą tracić nerwy z powodu niewłaściwej w ich opinii obsługi klienta. Zazwyczaj upierają się przy swoim stanowisku, również wtedy, gdy wina ewidentnie leży po stronie kupującego. Ku ich srogiemu rozczarowaniu regulamin sklepu obejmuje też tych, których twarze regularnie widzimy na szklanym ekranie. Niekiedy jednak roszczenia gwiazd wydają się w pełni uzasadnione. w zeszłym roku odbyła lot, o którym z pewnością chciałaby już zapomnieć. Niestety, uniemożliwiają jej to trudności w rozwiązaniu konsumenckiego sporu. Wyraźnie poirytowana dziennikarka w końcu postanowiła upublicznić trwającą od wielu miesięcy dyskusję z pracownikami obsługi klienta jednej z tanich linii lotniczych. Monika Richardson oskarża przewoźnika o uszkodzenie bagażu Dawna prowadząca "Pytanie na Śniadanie" w ubiegłym roku wyleciała na urlop do Hiszpanii. Z pewnością miło wspominałaby tę podróż, gdyby nie przykra sytuacja, jakiej doświadczyła w drodze powrotnej. Udostępniła na InstaStory zdjęcie . - zaczęła serię relacji uderzających w popularnego przewoźnika. Monika Richardson nie ukrywała wściekłości, kiedy otrzymała odpowiedź o konieczności posiadania oświadczenia potwierdzającego zniszczenie obuwia. Z nutką złośliwości przyznała, że "przecież nic nie widać na tych zdjęciach". Dziennikarka kontynuowała swoją internetową tyradę. - napisała, wysuwając poważne oskarżenia. 52-latka postanowiła wykorzystać swoje zasięgi, by ostrzec internautów przed korzystaniem z usług tego przewoźnika. Nie omieszkała przy tym oznaczyć jego profilu. zaapelowała. Doświadczyliście kiedyś tego typu sytuacji?

SOURCE : pudelek
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS