Home/entertainment/Kolejne zwolnienia wsrod tworcow gier - tym razem trafio na studio stojace za Smite 2

entertainment

Szef Hi-Rez ogasza zwolnienia i zmiany strategii rozwoju gry Smite 2

Szef Stewart Chisam ogosi redukcj zatrudnienia w dugim owiadczeniu na mediach spoecznociowych dotyczcym zmian w firmie. Planowane zmiany maj wpyn gwnie na zespoy marketingu i wydawnicze a take na priorytety rozwoju gry Smite 2. Firma zamierza skoncentrowa si na nowych trybach gry bohaterach i jakoci gry zamiast na elementach kosmetycznych i monetyzacji.

October 02, 2024 | entertainment

Szef Hi-Rez, Stewart Chisam, opublikował obszerne oświadczenie na mediach społecznościowych, ogłaszając plany zwolnień i zmian w firmie. Chisam wyjaśnił, że zwolnienia są rezultatem wewnętrznej reorganizacji i nowych priorytetów, które skoncentrują się głównie na działach marketingu i wydawniczych. Planowane zwolnienia obejmują zespoły Evil Mojo, G&A i Titan Forge. Chisam podkreślił, że zwolnienia te spowodują duże zmiany w zespołach zajmujących się elementami kosmetycznymi oraz systemami gier. Decyzje te są efektem dogłębnej analizy strategii i operacji studia. Odpowiedzią na tę analizę jest skupienie wszystkich sił na rozwoju, choć kilka mniejszych zespołów będzie kontynuować wypuszczanie niewielkich aktualizacji do gier, w tym Smite 1. Planowane jest praktycznie całkowite skoncentrowanie się na rozwoju gry Smite 2, co obejmuje tworzenie nowych trybów gry, bohaterów oraz poprawek jakościowych. Aspekty kosmetyczne czy monetarne zostaną podporządkowane tym zmianom. Smite 2 zostało oficjalnie zapowiedziane w styczniu i wydane jako płatny tytuł na PC i konsolach w sierpniu w ramach wczesnego dostępu. Odbiór gry przez graczy pozostaje na poziomie mieszanym, ale firma planuje dalszy rozwój i poprawki.

SOURCE : gry_interia
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS