Blogs
Home/entertainment/GTA 6 pojawi sie na PC wczesniej niz sadzimy Wymowne sowa szefa Take-Two

entertainment

GTA 6 pojawi sie na PC wczesniej niz sadzimy Wymowne sowa szefa Take-Two

GTA 5 zadebiutowao najpierw na konsolach. Posiadacze pecetow musieli na premiere tej gry poczekac blisko potora roku. Czy z GTA 6 bedzie inaczej Sowa Straussa Zelnicka prezesa Take-Two Interactive wlay nieco nadziei...

November 07, 2024 | entertainment

to gra, która rozgrzewa miliony graczy na całym świecie. Już teraz można pokusić się o stwierdzenie, że tytuł pobije wszelkie sprzedażowe rekordy, podobnie jak rekordy bił oficjalny zwiastun z gry wyświetlony na platformie YouTube ponad 200 milionów razy. Choć data debiutu GTA 6 nie została jeszcze potwierdzona, wiemy, że jeśli nie pojawią się jakieś niechciane nadprogramowe opóźnienia, to kolejna odsłona z kultowej serii od Rockstar Games zaliczy swoją premierę w końcówce 2025 roku. Oczywiście dzieło na początku zagości tylko na konsolach PlayStation i Xbox Series X/S. Uzbroić w cierpliwość będą musieli się posiadacze platformy PC, podobnie jak w przypadku premiery GTA 5. Ostatnia część GTA debiutowała w połowie września 2013 roku - na pecetach pojawiła się dopiero w kwietniu 2015 roku. Oczywiście GTA 6 tak, czy inaczej zadebiutuje na komputerach. Pytanie tylko, jak długo będziemy musieli na tę grę poczekać. Optymistyczne słowa powiedział Strauss Zelnick, szef Take-Two Interactive. W rozmowie z inwestorami przyznał, że PC to platforma notująca duże wzrosty i nie sposób pominąć jej wpływu na obecnie kształtujący się sektor rozrywkowy w postaci gier wideo. " " - skwitował. Ciężko jednak zwiastować, czy to oznacza szybszą premierę GTA 6 na PC. Swego czasu były deweloper , Mike York, wyjaśnił na jakich zasadach funkcjonuje branża gier wideo. Dużym producentom zależy priorytetowo na tym, by swój produkt dopieścić najpierw na konsolach. Dopiero potem twórcy myślą o wydaniu gry na komputerach. Pecety oferują w założeniu większą wydajność niż konsole. Ponadto komputery są zróżnicowane pod względem podzespołów. Jest to ogromny poligon doświadczalny dla deweloperów, by zoptymalizować grę na wielu konfigurowalnych jednostkach. Ponadto platforma PC jest w stanie wydobyć z siebie więcej, przez co twórcy mogą zaimplementować na nich znacznie szczegółowszą grafikę, animacje czy modele.

SOURCE : gry_interia
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS