Blogs
Home/entertainment/BioShock Tworca sceptyczny wobec AI w tworzeniu gier

entertainment

BioShock Tworca sceptyczny wobec AI w tworzeniu gier

Ken Levine bezsprzecznie dorobi sie miana weterana branzy gier. Ostatnio podzieli sie swoimi spostrzezeniami na temat m.in. wykorzystania przez branze gamedev generatywnego AI.

January 03, 2025 | entertainment

Ken Levine to współtwórca studia , znanego niegdyś jako . To za jego sprawą możemy się cieszyć takimi seriami jak BioShock, ma również swój znaczący wkład w powstanie . Został on określony "twórcą historii dekady" przez serwis Game Informer, a w 2009 roku serwis IGN wybrał do do ścisłej czołówki . W wywiadzie dla serwisu GI.biz Levine powiedział, że wierzy, iż . Wiele osób obawia się AI odbierającego im pracę, a Andrew Wilson z Electronic Arts wręcz wierzy, że niedługo będzie to codzienność, ale Levine uważa, że przez AI nadal jeszcze długa ścieżka rozwoju jeśli chodzi o kreatywne tworzenie historii: Aktualnie użyteczność w tworzeniu gier polega na bardziej technicznych aspektach: Levine powiedział również, że żadne generatywne AI nie zostało wykorzystane w procesie tworzenia jego najnowszej gry, Judas, oprócz wspomnianej aktualizacji bazy danych błędów: Jeśli chodzi o jego postrzeganie tego czym są , to zdaniem Levine’a twórcy nadal sami tego nie wiedzą:

SOURCE : gry_interia
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS