Blogs
Home/business/Wazny komunikat ws. karty Moja Biedronka. Sa trzy wyjscia trzeba wybrac

business

Wazny komunikat ws. karty Moja Biedronka. Sa trzy wyjscia trzeba wybrac

Karta Moja Biedronka to fizyczny element programu lojalnosciowego sieci. Biedronka na oficjalnej stronie wskazuje ze do wyboru jest jedna z trzech drog jaka klienci musza wybrac w celu uzyskania pakietu znizek.

November 28, 2024 | business

Sieć daje klientom Najpierw trzeba dokonać wyboru opcji procesu rejestracji karty, co możemy przeprowadzić na trzy sposoby. W tym celu należy zwrócić się do personelu w sklepie, na przykład przy kasie. W celu wyrobienia karty potrzebne są podstawowe dane: Po założeniu konta, otrzymujemy . Jednak zanim skorzystamy z karty, konieczna jest jej aktywacja. Biedronka daje trzy wyjścia: Aktywacja online odbywa się znajdującego się na stronie moja.biedronka.pl. Aktywacja telefoniczna (22) 20 53400. Aktywacja w aplikacji Biedronka odbywa się Za wyrobienie dla siebie karty Moja Biedronka Aby przystąpić do programu lojalnościowego i otrzymać fizyczne karty, należy tylko przekazać swoje dane. Dzięki udziałowi w programie Biedronki można korzystać z rabatów i codziennych losowanych zniżek. Za pomocą aplikacji Biedronka i kodu kres z programu lojalnościowego sieci . Co jednak zrobić, gdy karta Moja Biedronka zostanie zniszczona? Klienci, którzy stracili fizyczną kartę, mogą dalej z niej korzystać. Poza użyciem fizycznej karty członkostwo w programie można potwierdzić inaczej: , ale także W sytuacji gdy zgubimy kartę lub ulegnie ona zniszczeniu, . Mamy wybór między jednym z dwóch wyjść: Biedronka zachęca lub "Odnalezioną kartę Moja Biedronka na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta". W przypadku zagubienia karty przez klienta lub zniszczenia - prosimy w takiej sytuacji o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie lub e-mailowo (22 205 33 00 lub [email protected]), nasi konsultanci pomogą w takiej sytuacji klientowi" - przekazał w odpowiedzi Dawid Krzyżowski, starszy menedżer ds. wsparcia i satysfakcji klienta w sieci Biedronka.

SOURCE : interiabiznes
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS