Home/business/Niemiecki gigant otworzy sie w Warszawie. Przedstawiono dalsze plany ekspansji

business

Niemiecki gigant otworzy sie w Warszawie. Przedstawiono dalsze plany ekspansji

Siec DM Drogerie Markt to jeden z najwiekszych graczy na rynku kosmetycznym za nasza zachodnia granica. Pierwszy sklep sieci w Polsce otwarto w kwietniu 2022 r. we Wrocawiu. Choc najwiecej placowek niemieckiego giganta znajduje sie na zachodzie i poudniu Polski to planowana jest ekspansja w kolejnych czesciach kraju. Teraz zaledwie kilka tygodni po otwarciu pierwszego sklepu na Mazowszu niemiecki detalista chce powalczyc o klientow z Warszawy. Na tym jednak nie koniec wiadomosci dla mieszkancow stolicy.

September 26, 2024 | business

Pierwszy sklep sieci otwarto ponad dwa lata temu we Wrocławiu. Na stolicy województwa dolnośląskiego się nie skończyło, a w ostatnich miesiącach otwierał kolejne placówki, skupiając się przede wszystkim na zachodniej i południowej Polsce. Teraz niemiecki gigant stawia na rozwój w województwie mazowieckim i łódzkim. W czwartek otwarto 38. drogerię sieci w Polsce, a dokładnie w . "Tylko raz można i chcemy tę okazję wykorzystać jak najlepiej, aby podarować warszawiakom w naszym pierwszym sklepie w ich mieście" - stwierdził cytowany w przesłanym Interii komunikacie prasowym Maciej Stanisławczyk, kierownik regionalny dm w Polsce. "Chcemy zaznaczyć nasze wejście do stolicy w wyjątkowy sposób dlatego zapewniamy, że skrojonych specjalnie pod ten debiut" - dodał. Pierwszy w stolicy otwarto w czwartek w Centrum Łopuszańska 22. Powierzchnia sprzedażowa lokalu wynosi 425 m kw. "Mamy najbardziej dopasowany do oczekiwań klienta wygląd, ale zarazem . To jest nasza koncepcja na Polskę oraz na 14 krajów w Europie, gdzie " - powiedział podczas czwartkowego spotkania z dziennikarzami Markus Trojansky dyrektor zarządzający DM w Polsce, którego słowa przytacza serwis wiadomoscihandlowe.pl. "Do końca tego roku chcemy mieć otwartych " - dodał zarządzający marką dyrektor. Na spotkaniu prasowym, które odbyło się w środę, Marcin Detko, dyrektor Obszaru Ekspansji dm w Polsce zapowiedział, że jeszcze w tym roku , a konkretnie w . Nie podano jednak dokładnej daty. A co z cenami? "Drogerie gwarantują atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która widocznej przy każdym produkcie. Co więcej, w ofercie dm klienci znajdą setki produktów, których ceny nie urosły od ponad roku" - czytamy w komunikacie prasowym przesłanym Interii. Na mieszkańców stolicy czeka ., prezenty, poczęstunek i atrakcje dla całych rodzin. Sieć sklepów zwraca uwagę na szerokie alejki oraz jasną i przyjazną aranżację wnętrz, które ułatwiają nawigację między półkami. W placówkach niemieckiego giganta można znaleźć m.in. . Klienci mogą również skorzystać z usługi ekspresowego wykonania zdjęć biometrycznych do dokumentów oraz stacji do .

SOURCE : interiabiznes
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS