Home/business/Coca-Cola wycofuje najnowszy smak z poek sklepowych. Mia byc na stae

business

Coca-Cola wycofuje najnowszy smak z poek sklepowych. Mia byc na stae

Ten eksperyment wielkiej swiatowej marki skierowany do pokolenia Z nie wypali. Po po roku nowy smak Coca-Coli zniknie z poek zanim jeszcze rozprzestrzeni sie po swiecie. Obserwatorzy nie kryja zdziwienia.

September 24, 2024 | business

Podczas gdy Coca-Cola Spiced j globalna platforma Coca-Cola Creations chciała wprowadzać ten smak stopniowo (na początek w wersji limitowanej) także w innych krajach. W Polsce też m.in. przez internet można było zakupić nową wersję Coli. Firma stwierdziła w oświadczeniu, że Coca-Cola "zawsze przygląda się temu, co lubią klienci i dostosowuje" swoje smaki. — W ramach tej strategii — powiedział rzecznik. : CNN zauważa, że . Coca-Cola nie podała więcej konkretnych powodów wycofania, chociaż brak świadomości nowej oferty i zamieszanie wokół smaku (w rzeczywistości nie był pikantny) prawdopodobnie przyczyniły się do słabej sprzedaży. Coca-Cola wprowadziła ten smak w lutym z efektowną kampanią reklamową. Napój łączył tradycyjny smak coli z nutami malin. , które są spragnione mocniejszych smaków, a giganci napojów gazowanych oddali część swoich innowacji smakowych na rzecz pionierów, takich jak Olipop i Poppi. CNN przypomina, że , takie jak nowy napój gazowany o smaku Oreo. Wypuściła również limitowane napoje o niejednoznacznych smakach, w tym "Dreamworld", "Starlight" i "Byte". Spiced nie jest jedynym smakiem, który został ograniczony. W mediach społecznościowych firma potwierdziła, że kończy produkcję Cherry Vanilla, która została wprowadzona na rynek w 2020 r. Jest to część szerszej selekcji portfolio napojów.

SOURCE : businessinsider_pl
RELATED POSTS

LATEST INSIGHTS